söndag 22 februari 2009

Glass i stora lass så himmelskt gott!

I dag tänkte jag visa er en layout med foton på mina barn.
Fotona är tagna i Gränna förra året när vi njöt av det vackra sommarvädret på vår semester.




Det härliga glasspappret kommer ifrån imaginisce kollektion "Summer cool". Detta papper heter "Chocolate Double Dip" som är ett dubbelsidigt mönsterpapper med brun baksida med härliga prickar på. Det gröna pappret med vita prickar på är från en baksida från ett rubons ark. Det gäller att ha på scrapögona i allt man ser eller gör. Mycket som icke är scraprelaterat kan mycket väl användas till scrap. Jag brukar spara allt sådannt i en kartong.


Den söta lilla bakelsen/muffins finns i butiken. Jag limmade upp den på en chipboardblomma och sedan så lade jag ett lager Glossy Accent för att skapa en 3D-känsla och lite bling.
Lite Punchinella och lite blingblommor på de söta knapparna.


Åh vad jag älskar dessa små underbara alfabetsrutor. Tar lite plats och blir så dekorativa med lite chalk runt.



Övriga dekorationer

2008 Kalender

Prickigt band

Detta var allt för denna gång!

Må så gott!

Och ha en trevlig söndagseftermiddag, själv skall jag brygga mig en kopp kaffe och njuta av en tidningen medan det snöar för fullt här i Stockholm.

//DT-Jenny/e.j.m

Inga kommentarer: