torsdag 5 februari 2009

Stjärnalbum

Ja här har ni mitt senaste projekt - en stjärnbok. Denna har jag gjort åt MiMa´s som visningsexemplar. Det här är nog bland det skojigaste jag har gjort inom scrapbooking. Den 16 mars anordnas en kurs hos MiMa´s där man får lära sig att göra ett sådant här album. Anmäl ditt intresse redan nu.

Här har jag använt mig av foton på lilla Ida - makens barnbarn.


Det här har jag använt och nästan allt kommer från MiMa´s.
Kartongbitar till omslaget
Två olika färger på Bazzill cardstock
Mönstrade papper från Maja Designs serie "Mina vänner Rosa-Marina"
Självhäftande pärlor från Kaiser
Utstansade hjärtan
Lite olika brads som jag hade hemma
Kraftig tråd att binda ihop boken med
Prickigt organzaband
Mängder av dubbelhäftande tejp

//DT Bodil

1 kommentar:

Joy sa...

Superduper fin blev den :-)

Kram M