måndag 15 februari 2010

Åh vilket underbart DT paket......denna gång blev det något altered

Mängder av härliga varor har landat hos MiMas och några av dem landade i min låda här om dagen. Härliga papper från Ladybug och vackra spetsar blandat med dekorationer.

Raskt letade jag igenom mitt hem för att hitta något att altra. Till slut hittade jag längst ned i en låda, en slags förvaring med lådor. Denna har jag altrat.

Jag skar ut bitar av pappret till min förvaring och sedan chalkade jag alla kanter.
För att sätta fast pappret på locken så använde jag mig av dubbelhäftande tejp.


Små söta blommor, vita och rosa fick pryda förvaringens lock. Nya blad och ny spets från MiMas sticker fram under blommorna.

I min Dt-paket från MiMas fanns det också härliga wellpappsdekorationer från Inkido. Ett virat pappersnöre runt hjärtat och en gullig silver fjäril fick pryda hjärtat.
Förvaringen är köpt i en närbutik i Stockholm men leta igenom era gömmor så hittar ni säkert mycket roligt att altra.

Material från MiMas:

*Mönsterpapper från Ladybug "Tender Care"
*Dubbelhäftande tejp
*Pappersnöre
*spets
*Wellpappshjärta från Inkido
*metallfrjäril
*rosor
*vit blomma
*blad
*pearlfloss
*organza band

Må så gott!

DT//Jenny/e.j.m

1 kommentar:

Unknown sa...

Å vilket underbart DT paket att skapa utav.
Så vacker asken blev!
Jag väntar fortfarande med spänning på min BloggCandy vinst.

Nilla