fredag 5 februari 2010

LO

Här kommer mitt 4:de alster från mitt första DT-paket. Det blev en LO på mina bästa pojkar.Melvin och hans morfar ute i snön.

Lite knappar, charms och hjärtan till dom.





Melvin och morfar fick ännu en gång bli modell till min LO. Dom bästa pojkarna i mitt liv. Till den här har jag använt:



  • Enfärgad cardstock

  • Mönstrat papper från My yellow bicycle Sweet Love

  • Blommor från You Do

  • Knappar och charms

  • Utstansade hjärtan

  • Thickers från American Craft

  • Lite tyllband till rosetten

  • Halvpärlor från Inkido

  • Alfabetet är Tiny alphas från Making Memories

  • Metallsticker med text

  • Kanterna är chalkade med Chestnot Roon

Allt finns till försäljning i butiken. Även LOn hänger i butiken om någon vill se den.


Kram DT-Ulrika


Glitterlim och så 3D-lack förstås

Inga kommentarer: