fredag 19 februari 2010

Bröllopsminne

Det var mycket fint med i DT-paketet jag fick. Mycket bröllops inspererande dekorationer. Jag hittade ett av mina tackkort sen mitt eget bröllop som jag tyckte passade bra till.



Molnen är inspirerade av MiMa's förra DT-inspiratör Mija. En liten fjäril fick pryda på hjärtat.



Lite spets och fint alfabet som precis kommit hem.



Lite blommor och swirlar och även metallringar som precis landat i butiken.



Den finns att kika på MiMas.
Till den här har jag använt:

*Enfärgad cardstock
*Mönstrade papper från Inkidos nya vår serie
*Halvpärlor från Reprint
*Spets,blommor,nålar,löv och swirlar
*Metallringar med ord på
*Chalkat med Distress ink Vintage Photo
*Martha Stewart stans
*Lite 3D-lack på molnen,blommorna och löven.

Allt finns till försäljning i butiken
/DT Ulrika






2 kommentarer:

sagapo sa...

Så vacker LO. Ska göra ett album från mitt eget bröllop september-09, så det är kul med lite inspiration.
Kram Carita

Unknown sa...

Sååååååå fin den var Ulle.... du e så duktig du...... :)