söndag 4 april 2010

Cattis ♥ Peter


Här kommer veckans inspiration från mig! Jag har suttit och gjort klart ett par LO's idag som jag hade börjat på tidigare. Jag tror jag är klar med denna, som vanligt :-) Däremot tänkte jag eventuellt sätta fast den på en canvasduk så det blir mer tavla av den. Det var ett litet hårigt monster som "råkade" andas lite för blött  på den när jag satt vid vardagsrumsbordet och beundrade mitt nya DT-paket... Tyvärr hade jag ingen passande duk hemma, får se om jag hittar en storlek som kan matcha, 30 blir för litet och 40 för stort...

Materiallista från Mima's;

  • Papper - Scraphouse
  • Bingobricka- Jenni Bowlin
  • Floss - Karen Foster
  • Stämpel - Mima's
  • Crackle Paint - Tim Holtz
  • Spets
  • Blommor - Kort och godt

Väl mött och Glad Påsk!
♥ Sanna

Inga kommentarer: