måndag 7 september 2009

Jul i september




Barnen tyckte att jag var konstig som började sjunga julsånger men det liksom bara kom när jag började fippla med julpapprena från senaste DT-paketet. Jättehärliga papper från Imaginisce. Grunden är ett rött prickigt cardstock och sedan har jag skurit ut en cirkel med min Fiskars shapecutter. Med den härliga nyinkomna punchen har jag stansat ut granruskor och de glittriga röda blingbradsen kommer från YouDo. I övrigt har jag använt Fragments från Tim Holtz, röd punchinella, Foamstickers från American crafts, små bokstavsstickers från Adornit och rött bomullsband. På de silvriga bradsen har jag bankat lite med min Tim Holtz hammare.
Såklart finns det mesta att köpa hos MiMas scrapbooking!

Jingel bell jingel bell..
//DT-Annlouise

Inga kommentarer: