lördag 26 september 2009

Mitt första DT- alster!!

Detta är mina tre små busfrön som kommer att finnas
med på dom flesta av mina Lo som kommer att visas här i bloggen.

Här har jag använt mig av:
Mönster papprena ifrån underbara Cosmo Cricket och
serien Earth Love. Jag har gjort små fyrkantiga ramar till
mina bokstäver i brunt som kommer ifrån Adornit.
Har satt grönt pompom band runt fotot för att fånga upp
färgerna i fotot lite.

Jag har jag gjort en blomster ranka av Primas
fina små blommor,där man virat ståltråd och grönt blomster
band runt stjälken, några små gröna blad har även fått
följa med.Sedan har jag satt lite olika blommor runt om där jag klistrat
i pearls som pupill i mitten av blommorna.
En liten trollslända som jag gjort av orange (krulliduttråd) ståltråd
satte jag med bland blommorna.

Jag har också virat lite Pärlfloss
runt bokstäverna där en liten nyckelpiga fick följa med.



Övrigt som jag använt är Brun penna och chalk.

Allt som jag använt mig av finns att hitta här i butiken.


Ha en bra dag!!
DT-Cicci.

1 kommentar:

Elin sa...

Vilken härlig LO!
Goa ungar med!!
Ha det gott!
Kramar Elin