tisdag 8 september 2009

Mer jul, jag vill ha mer jul :-)

Här är grunden ett prickigt beige cardstock som jag stämplat med en swirl clearstamp runt kanterna på. Julkulan är utskuren med fiskars Shapecutter i vanligt rött cardstock, på den har jag stämplat med Versamark samma swirl-stämpel som runt kanterna men här har jag embossat med silverglitter. Hänget på kulan är vanlig silvrig ståltråd som jag böjt till. De olika bokstäverna kommer från Adornit och American crafts. På fotot sitter ett jättefint mörkgrönt sammetband och de silvriga bradsen i mitten på de med en fiskars cirkelpunch utstansade cirklarna är hamrade med Tim Holtz - Textured Hammer. De mönstrade papprena kommer från Imaginisce julserie och korsstygnen har jag sytt med en röd bomullstråd. Lite röd spets och chalk här och var så var jag klar sedan.
Såklart finns det mesta att köpa hos MiMas scrapbooking!

Tomten jag vill ha en riktig jul...
//DT-Annlouise

1 kommentar:

Unknown sa...

Riktigt snyggt med den ramen! Kram pia