onsdag 5 maj 2010

Catfight

Idag är det återigen onsdag, var tar alla veckorna vägen? Här kommer i allafall en LO som jag gjorde i helgen i Hyllinge på scrapträffen. När lillkatten (nu e han större än den store) kom hem så blev det catfight de första dagarna.



Till denna LO har jag använt:
  • Papper från Quick Quotes Paper
  • Wellpappscardstock
  • Blommor från Kort og Godt
  • Inkido Spets
  • Blomma från You Do
  • Bokstäver från Making Memories
  • Halvpärlor
  • Fågeldekorationen är från Tim Holtz
  • En biljett
  • Swirlstämpel

Jag har distressat tagen med olika bruna nyanser från Tim Holtz. Lite stickles runt sjärnan som jag har embossat med koppar, (tack Anki :) ) Martha Stewart Doily lace stansen kom till användning upptill.

Detta var allt för denna veckan!

Kramiz alla!

Jeanette

2 kommentarer:

annmari sa...

oj vilka konstiga färger. är ju mycket snyggare i verkligheten

teolinda sa...

jättefin! oj vad jag saknar katt....;-)