måndag 17 maj 2010

Klok som en uggla är vår son

Äntligen har jag tagit mig till min scraphörna för en stunds avkoppling med scrap.
I och med vår flytt och allt som medföljer, har det inte funnits så många stunder för scrap men i dag, tog jag en timmes paus i allt uppackande av flyttkartonger för att scrapa med mitt senaste DT-paket.
Underbara papper från "Mixed sources" -The girls paperie: on holiday, blommor från prima,tiny alphabet och blingiga brads blev tillsammans med brun cardstock en layout med ett favoritfoto på vår son.



 Jag ritade en vågig rad på fri hand som min rubik fick löpa över. De små blanka bokstavsrutorna i härlig klarröd färg kommer från "Glitz".


Under fotot lade jag ett rött tygband med nätstruktur samt en vit blomma från "Prima" i ena hörnan av fotot.
Swirlen har jag gjort av halvpärlor från "Inkido"



Detta var allt från mig för denna gång. Nu väntar garaget och alla dess flyttkartonger........

Material från MiMas:

*Cardstock Bazzill
*Mönsterpapper: "Mixed sources" -The girl's paperie: On holiday
*Rött nätband
*Blandade röda brads
*Vita blommor Prima
*bruna blommor
*Tiny Alphabet "Glitz" Red block C2822

Må så gott!



1 kommentar:

teolinda sa...

Härliga färger! Vilka goa smilgropar din pojke har :-)

Teolinda