måndag 20 april 2009

MiMa´s första CyberCrop är nu slut

Ja, vi kan bara säga whaaoo.
Detta var skitroligt..
Vi hade aldrig vågat hoppas på så positiv respons.

Totalt var det över 200 som registrerade sig för CC:n.
Vi fick in över 540 bidrag, helt otroligt.

Vi har ett gigantiskt jobb framför oss att nu gå igenom och rösta fram vinnarna i utmaningarna. Till detta kommer även en del lottdragning att ske.

Vi kommer att presentera vinnare varje dag i bloggen så håll koll här. På Lördag beräknar vi att presentera utmaningsvinnarna samt sist men inte minst, Queen of the Crop som presenteras på Söndag.

Vi startar med ytterliggare en vinnare i en av Extra tävlingarna.
"Värsta kaoset" blev........ Rosjen med sitt bidrag.


Grattis!!!!
Hör av dig till oss så vi kan skicka dig ditt pris.

mvh
MiMa´s

7 kommentarer:

Eva J sa...

Grattis till vinsten! Vilket härligt kaos!

pysselninjangittan sa...

Grattis :)

Unknown sa...

Grattis Jannike! LOL! Det ser ut som hemma hos mig ju!! :) Kram Pia

Unknown sa...

Grattis!!! Underbart att se att andra stökar till det oxå....*S*

Mija ♥ sa...

rose-marie sa...
hej. jag tänkte bara kolla om ni också kommer att lotta ut biljetter till scrap och stämpelmässan i skövde den 2 maj???

den 20 april 2009 14:27

Elin sa...

Så ser det ut hos mig med!
Tänk att man hittar saker i ett sådant kaos!
Grattis till vinsten!

Anonym sa...

Ha ha ha...Tack så jättemycket!!!!
Tack och lov brukar det inte vara riiiiktigt så kaosartat i vanliga fall! Nu var det många skeden oc händelser samtidigt i mitt rum, medn jag kunde bara inte låta bli att delta i CC. Och vilken tur jag hade med detta kaos, som jag hoppas är sista gången. Det är alltid kaos vid cc, men,,,dettta var extremt! Ha ha ha. Tusen Tack!!!