torsdag 18 mars 2010

Skördefest

Varje år firar man hemma på Öland en Skördefest i slutet på september/början på Oktober.

Det är en underbar helg med öppna konstateljéer, god mat och festligheter.

Bilden föreställer min mosters vackra hus just på skördefesten förra året och den gav mig inspirationen till den här LOn.


Papper från Basic Greys serie ”origins” tillsammans med en av Primas läckra blomrankor.


Titeln är utskuren i mörkbrun cardstock med min ”Sill” i typsnittet ”Jane Austen”


Glazed brads från Basic Grey’s origins serie. De större bradsen har jag gjort med min i-top av spillbitar av de två BG-pappren som LOn är gjord av.

Nästa torsdag kommer det en annan LO gjord av samma papper. Det är otroligt att samma papper kan inspirera en till så olika alster.

Välkommen tillbaka på torsdag!

1 kommentar:

nettan112 sa...

jättemysig LO..... jag gillar de färgerna *kram*