måndag 18 januari 2010

Farmor och pappa

Härliga papper i alla hjärtans dags tema landade i min låda. Vad passar bättre än att använda dessa till en layout med gamla foton. Dessa papper från "Pinkpaislee"-Cupid collection går i härliga vintage färger och är tvåsidiga, en sida med mönstrat och en sida med svagare färger på.

Utav dessa papper har jag gjort en layout med ett foto på min älskade farmor och min pappa.
Ett härligt foto när de hand i hand spatserar på stan.





På min layout använde jag mig av en photo frame där jag ramade in ett foto i färg på min farmor. Jag hängde också fast en metalltag med ordet love på från "Tim Holtz"



Rosor och andra blommor i vintage känsla samt halv pärlor satte jag i ena hörnet för att rama in fotot.



En närbild på det fina fotot på min kära farmor och pappa.

Material ifrån MiMas:

*Mönsterpapper "Pinkpaislee" -Cupid collection
*Tim Holtz metalltags
*Organza band
*Rosor
*blommor
*blad
*Bokstäver "Adornit" -Sleek Brown
*Photo Frames

Må så gott!
Nu väntar lite varmt the och bullar, det är inte fy skam!

//DT/Jenny/e.j.m