söndag 24 januari 2010

På gång hos MiMa's

Så här på söndagen tänkte jag dela med mig lite om vad som är på gång hos oss på MiMa's.

Du får inte missa att ta en lott i vår Alla hjärtans blogcandy som pågår just nu.

Vi håller en tvådagars scrapträff sista helgen i februari. Du kan anmäla dig till träffen via e-post: scraptraff@mimasscrapbooking.se eller prata med Maria i butiken.

Maria har i helgen besökt Formex på Stockholmsmässan och kikat på vårens alla läckra scrapnyheter. Bland annat så kommer vi ta in alla papper, de vackra spetsarna & hela den nya stämpelkollektionen från Inkido.

Vi väntar in en stor leverans från USA som vi hoppas landar i butiken i slutet av veckan. Massor med läckra papper och dekorationer som i alla fall jag längtar efter att få flytta hem till mitt pysselrum.

Och sist men inte minst finns vårens kursschema nu på hemsidan, skynda dig att anmäla dig om det är någon kurs du vill gå, för platserna fylls upp i en hiskelig fart.

Scrappa lugnt!

1 kommentar:

Gurkiss Scrappande sa...

En lott i Alla Hjärtans Dag candy´t har jag redan tagit :)

Härligt med en massa nytt :)

Inkidos nya papper gillar jag :)

Kram Gurkiss