onsdag 16 mars 2011

Här och Där...

och ofta på någon helt annan plats än där jag befinner mej, så är min lillasyster. Just nu är hon i Indien *muttermutter* och får sig en rejäl dos sol och sköna dagar. Jaja, solen skiner här i Halmstad med, fast termometern pekar på nollgradigt.

Jo, min layout... Emmeli i Designteamet gör ju finfina skisser och lägger upp här varje vecka och jag fick faktist tummen ur och använde mej av denna när jag gjorde min layout.

Det mönstrade pappret är baksidan på ett ark från Websters Pages, även linjalen är ur ett Websterspapper. Websters har alltid ursnygga baksidor och jag gillar att använda mej av dem, de är liksom "min stil" över dem. MiMas har en hel del Websters inne så kom in i butiken å vänd papper å kolla själv. 


De stora vita blommorna är Julrosor och finns i butiken både i vit och med rosa kant. Filigramhörnen + de andra metallgrejerna (utom klockan) på layouten kommer ur mina gömmor men jag vet att liknande är på väg in till MiMas igen. Klocka och "beslagen" kommer från Tim Holtz. Beslagen är en die och jag har stansar i TH:s GrungePaper- De små bokstäverna finns just nu i måååånga olika färger på MiMas.



Å vill någon se layouten på riktigt så står den  uppepå cardstockställen precis till vänster om kassan i butiken.



2 kommentarer:

nettan112 sa...

Vilken jättefin LO Anna..... får själv aldrig tummarna ur för att få till någon. :)

Nettan

A'laEmmeli sa...

Supersnygg LO, va roligt att få se en sån fin tolkning av min skiss! :D