fredag 18 mars 2011

Liten grattisask

Whohooo.... fredag, äntligen får jag blogga igen. Eller får och får, jag får nog blogga mer om jag vill och jag skall verkligen försöka få till det lite oftare. Till denna asken som är köpt som ask valde jag de ljuvliga pappren från Echo Park i pastelliga vårfärger. Främst ser ni ett hjärta i cardboard som jag har embossat med swirl diesen från Tim Holtz. Sen färglade jag den med distress ink Victorian Velvet. Som ni har förstått så äääälskar jag rosor i alla färger och storlekar. Här har jag dekorerat med vita, rosa och lila rosor. De söta pastellbokstäverna som stavar grattis finns även de i butiken. Löven är stansade med Nellie Snellens lövstans/embossing.


Här ser ni från en annan vinkel. En ståltråd med glasdroppar är jättefint som dekoration. Här har jag även använt stickles diamond. I mitten på den vita blomman ser ni en brad som ser ut som en knapp, jättesöta är de.

Även denna bild är från en annan vinkel och här ser man de söta löven i 2 olika modeller från Nellie Snellen och de är på väg in i butiken igen, de tog slut snabbt förra gången de fanns inne. :)
Här har jag också använt lite turkos stickles. I love it when it sparkles :)




Så kom in i butiken och frossa i ljuvliga papper och dekorationer. Och glöm som sagt inte demon av Big Shoten i eftermiddag och att äta lite fika.
Kram kram
DT-Nettan

1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Så söööt å va coolt med allt det torrembossade.

Tänk om man skulle låta sig inspiraras och piffa med lite småaskar.