måndag 14 mars 2011

Kort från serien Curio

Det här är det sista inlägget med detta vackra DT-kit med papper i från Basic Greys serie Curio... så vackra papper! Jag valde att göra några bra att ha kort. Man måste ju faktiskt inte alltid ha med ett stämpelmotiv för att ett kort ska bli fint. :)

Det är blev en liggande modell med två olika mönstrade papper från Basic Greys serie Curio, jag har oxå använt en bit spets, så vacker och användbar och på spetsen dekorerade jag med rosor och charms. Jag använde DT-Nettans egendesignade Grattisstämpel som bara finns att köpa på MiMas. Så snygga och i så användbara texter.

Detta blev en stående modell och här har jag klippt ut fjärilarna från ett mönsterpapper och använt som motiv istället för ex en stämpel. Ruggat och chalkat lite kanter har jag oxå gjort, satt dit spets, en blomma och en pin.

Allt material jag använt hittar ni så klart i MiMas Shop - välkomna in där och kika på att nytt fint som kommit in! :)


Här ser ni båda korten tillsammans och jag får be om ursäkt för det lite sämre ljuset i dessa foton... :) Nu har jag ett rykande färskt härligt DT-kit att ta mig an - ska bli riktigt roligt!!
Ha en bra dag!


1 kommentar:

ANNAANNA sa...

Visst är det braiga, Nettans små texter alltså...