söndag 10 april 2011

Antonias LO


Min dotter Antonia, 5 år älskar verkligen att scrappa. Hon sparar skräp och säger att det ska vara till hennes scrap och hon säger att hon scrappar när hon pysslar - det har blivit ett allmänt pysselord för henne. Dessvärre så hinner jag sällan sitta med henne och hjälpa henne att scrappa layouter. Oftast sitter hon och pysslar ihop med mina spillbitar, limmar, ritar, klipper och fixar. "jul"kort gillar hon att göra även om det inte är just julkort utan vanliga kort. Hon har oxå börjat stämpla och färglägga med mina tombows - inte duger det med vanliga färgpennor inte.

Det som är bra är i alla fall att hon är otroligt aktsam om mina saker och hon tar aldrig saker från mitt pysselrum eller sitter aldrig och pysslar där om inte jag är med. Känns skönt att hon är så förståndig.

Den här layouten gjorde hon för ett tag sen, hon älskar att skriva och klippa. Hon har valt placering på allt och vad hon ville ha med. Tycker det blev en riktigt söt layout... hon har klippt ur cirkeln från ett mönstrat papper och satt det på ett cardstock, satt dit ett foto, några remsor och en blomma, jag hjälpte henne med att sätta dit ordet Söt, men hon valde placeringen och sen skulle hon förstås skriva dit namnen på oss i familjen, men det blev fel ett par gånger så hon började om igen. :)

Inga kommentarer: