söndag 10 april 2011

Moas LO

Hej på er! Nu var det dags att blogga min dotters LO som hon gjorde för ett par veckor sedan då vi fick frågan om våra barn ville blogga något här i bloggen. Jag blev faktiskt riktigt imponerad. Speciellt över parenteserna då jag aldrig använder sådana själv....... Här har hon gjort en LO av sig själv då hon gick på dagis, därav titeln Dagisbarn Moa. :) Hon är idag 8 år gammal. Dekorerat har hon gjort med blommor och halvpärlor. Fotomattan är ett stort kakpapper som hon fått av sin mamma. Stämpeln på höger sida fick hon åxå låna. Ut i solen och njut av våren idag...... själv skall jag scrappa hela dagen :)
Kram Moa och DT-Jeanette

1 kommentar:

ulle67 sa...

Så duktig hon är, men det ligger väl i generna från mamma. Kul att se snart är hon väl på alla dina scrapsaker. Hälsa henne så gott från mig o säg att hon är duktig tycker jag.
Kram Ulrika