lördag 23 april 2011

minimagnoliatag

Jepp, AnnaAnna hade rätt jag kommer göra mycket med MiniMagnolia från och med nu. Nu när Maria äntligen har fått in dessa underbara stämplar till butiken så måste jag ju bara blogga dem. Jag är en riktig Magnoliatjej :)..... Någon sa i butiken att det inte går att färglägga dessa små rackare..... Som ni ser nedan så går det visst att färglägga dem. Jag färglägger med distresser och jag fick frågan från Maria om inte jag kunde dema målning av MiniMagnolior på träffen den 7-8 maj och efter lite tvekan så sa jag ja..... så jag kan redan nu avslöja en av demona denna helg. ;)
Det jag älskar med Magnoliastämplarna är att det är inte såååå mycket pillerill att färglägga utan oftast ganska stora partier att färglägga. Denna tag har jag gjort idag. Magnliadies kommer förhoppningsvis snart även de in i butiken. På denna tag har jag använt följande: MiniMagnolias Tilda with baloon, vit akrylfärg som jag färgat wellpapp med. Rosa rosspets och rosa virkad spets. Nyckelcharm som finns liknande i butiken tillsammans med massor av andra charms.
Tagen har jag färgat med den nya färgen distresstain. Väldigt enkel att färga in med. Och den torkar vääääldigt snabbt. Nähä, nu är det dags att göra sig redo att fira påskafton med buller och bång..... Ha en fortsatt skön påsk så hörs vi.......



Kram på er alla!!!!!








1 kommentar:

jenny/e.j.m sa...

men åh så fin Nettan=)
Vad du är duktig på att färglägga, super snyggt!

Kram
jenny/e.j.m