måndag 18 april 2011

Glad påsk!

Hej hopp!

Lite tidigt men det är inte många dagar kvar till påsk. Nedan har jag gjort mitt hittills enda påskkort. Pappret som jag använt är Maja Designs senaste kollektion, skall vi ta en fika...... Som baser har jag använt lila och gul cardstock. Bården under tuppen är från Magnolia och förhoppningsvis kommer dessa alldeles alldeles snart in i butiken yippeeee!!!... :) Stämpeln kommer från Vilda Stamps. Blommorna är från egna gömmor men jag tror att liknande finns i butiken. Gul stickles är det som tuppen trampar i i allafall..... Bladkvisten är även den en die från Magnolia. Jag har gjort det som Annaanna gjort innan mig.... fotat när kortet fortfarande ligger i cellofankuvertet. Lila stickles har jag använt på lite olika ställen. Detta kommer jag förresten visa lite mer av på torsdag då det är demo i butiken mellan 16 o 17...... Undrar om påskkärringen kommer...... Detta blev bloggat lite senare än väntat. Tuppen har jag förresten färglagt med distresser. Må gott i solskenet !



Kram på er alla!



Inga kommentarer: