måndag 4 april 2011

Enchanted!



Här kommer ännu en layout från mitt härliga DT-paket från MiMas med papper från Imaginisce Enchanted och nog är de förtrollande och sagolika alltid, dessa papper! Jag använde faktiskt en som bakgrundspapper, känns skönt med lite omväxling än vita och kraftpapper som blivit mina favoritbakgrunder nu för tiden - tycker det är enklare att använda ett mönstrat färgat papper än ett färgat cardstock som bakgrund - konstigt nog. Visst är hjärtpappret så sött?!

Jag sydde på en "border" en remsa från ett annat papper från samma serie, mistade med grön mist på ett litet tårtpapper. Det vita rosbandet är bara så läckert och fint. Använde en bit jutesnöre där jag trädde på hjärt"charmen" och knöt en knut. Övrigt jag dekorerat med är de fina nyckelpigorna, blomman och hjärtbrad.

Allt utom molnet och bokstäverna som är privat, kommer från MiMas Scrapbooking! Ni glömmer väl inte bort att anmäla er till MiMas träff som är i maj. :)


Inga kommentarer: