lördag 29 januari 2011

BINGO!!!!

Hej på er alla!

Då var det dags för mig att börja blogga igen efter ett långt uppehåll.
Först ut från mitt underbara DT-paket från Maja Designs nya kollektion
Ska vi ta en fika är en bingoväska. Har börjat gå lite på bingo med mina DT-
kollegor och tyckte det var bra att ha en väska att förvara mina pennor och
tejp bla.

Till den här har jag använt:

*Maja Designs nya serie
  Björnbärskakor
  Bulle med blåbär
* Enfärgad cardstock
*Adornit Tjocka foam bokstäver
*Lite swirl, pärlor o blommor
*Utstansad fjäril med Martha Stewart stans och även använt Martha Stewart Doily Lace 2 stans.
*Chalkat med fluid chalk Dark Brown
*Lite band på handtaget gör susen tycker jag

Allt finns på MiMa´s

Tack för mig idag, ses snart igen!!

1 kommentar:

nettan112 sa...

välkommen tillbaka till bloggträsket ;)..... jättefin väska är det..... ses på måndagsbingon.....
p o k
Nettan