måndag 24 januari 2011

Söta ugglor från Adornit


Hejsan!

Jag bara älskar dessa supersöta ugglor. Adornit har en hel serie med ugglorna på både i stormönstrat, bakgrungspapper och småmönstrat och dessutom baksidor som passar till. Jag älskade dem så mycket att jag köpte två av varje av MiMas.

Detta papper är så gott som redan färdigscrappat tycker jag! :) Det enda jag gjorde va att glossa till vissa prickar med Glossy Accents från Ranger.

Sen använde jag vit akrylfärg bakom fotot. Den blåa fotomattan med små vita prickar på är en baksida på ett av pappren i serien. Till det har jag veckat ett gult band med vita prickar på. Älskar dessa prickiga band som MiMas har i alla möjliga härliga färger. Blommorna och texten har jag hämtat från eget material men MiMas har mycket sånt fint oxå. Blommor från Primas, härliga halvpärlor och alfabet från American Crafts och Glitz... liknande produkter finns inne hos MiMas, ta en kik! :)


Ha det så gott!

1 kommentar:

Anki sa...

Underbart färgglad!