torsdag 27 januari 2011

Mera Graphic45

Ja, det är svårt att låta bli.  För ett tag sedan visade jag en anteckningsbok som jag gjort med ett papper ur G45:s vårserie till min Mamma, nu är det dax för en till sak, samma papper och även detta alster hamnar hemma hos Mamma.
Själva grunden är en trären låda med 6 löstagbara fack och lådan är alltås till för att förvara tepåsar i, ett lite trevligt sätt att få bra översikt och kunna välja te och hela lådan gör sig rätt bra att ha stående framme. Detta är inte den första telådan jag dekorerat och garanterat inte den sista heller, jag tycker att det är en himla bra present, särskilt om man fyllt den med tepåsar med.

Förutom vit färg och det där ljuvliga nyponrospappret från serien Once upon a Fairytale så har jag använt fluid chalk på alla kanter.







Inga kommentarer: