fredag 28 januari 2011

This is me

En ny presentations LO är ju kutym när man ingår i Mimas sköna DT-gäng. Jag hade en tidigare men tyckte att den behövde förnyas igen. Man utvecklas och börjar gilla andra saker osv. Denna gär gjord av Maja Designs Ska vi ta en fika. Wellpapp är billigt och jättebra att använda som fotomattor och bakgrunder. Blommor i olika bruna nyanser passade finfint. En tag som jag stansade med M S stansen gjorde att den blev lite lite dekorativare. Kanterna på bakgrundspappret är också stansade med MS. Längst bak sitter ett mörkbrunt cardstock. Walnutstain distress har jag också använt. Bruna pärlor I love så de fick också vara med på ett par hörn. Tim Holtz diesen passade lite in även den. Lite stickles i färgen cinnamon har gjort sitt till på bokstäver och blommor. Spetsen den beiga längst ner finns även den i butiken.



Här nedan ser ni en liten närmre bild på Tim Holtz Dies. Den har jag distressat lite och sedan össt på stickles platinum. Några brads har jag tryckt ditt och sedan gett utlopp för lite agressioner på.


Detta var allt för mig idag!
Ha nu en underbar helg och om det är kallt så stanna inne och scrappa istället för att gå ut och frysa. :)
Kraaamiz på er!




Inga kommentarer: