torsdag 27 januari 2011

HEJ

I´m back.... Hej hej hallå, jag beslutade mig för att komma tillbaka som DT nu när jag har fått lite ny skaparlusta. I mitt DT-paket denna gång fick jag bl a de underbara nya pappren från Maja Designs Ska vi ta en fíka. Nedan har jag gjort ett helt vanligt 6*6 kort.


  • Distress Walnut Stain

  • Lila pärlor (kommer snart)

  • Härlig prickig vit tyll (I love it)

  • Kakpapper

  • Spellbinders Nestabilities

  • Lila och vita rosor

  • Bladstans stansat från glitterpapper som finns i butiken

  • Lila blommor (kommer snart)

  • Lila knappar

  • Stooooora vita bokstäver

  • 3-d lack

  • Nyckelcharm (egna gömmor)

Rubriken HEJ passar ju bra nu när jag tänkte säga hej till er igen.......... Nedan ser ni kortet jag gjort. Imorgon återkommer jag med en LO på mig själv som kommer hänga i butiken.






Kul att blogga för Mima´s igen. Ses imorgon!

Ha det bäst alla läsare!

Kraaam

DT-nettan

2 kommentarer:

annmari sa...

Färgerna gör sig inte rättvisa här på bloggen tycker jag. Mycket finare i verkligheten.

Anki sa...

JÄTTEROLIGT att du är tillbaka Jeanette!
Har saknat dig!
Ska bli roligt att se vad du skapar!

Kram Anki