måndag 5 april 2010

Boys rule

Mönsterpapper i härligt baby blåa nyanser från "Making Memories" kollektion Pitterpatter. Ett dubbelsidigt papper med stjärnor och ränder på diagonalen samt ett underbart gulligt papper med bondgårdsdjur fick bli basen till min layout på vår son som liten.


Till bakgrundspapper använde jag ett aprikos cardstock från Bazzill.
Under fotot lade jag de båda mönsterpapprena och sedan skar jag ut en cirkel av ett ljusblått cardstock.



Med hjälp av en cirkelmall så skar jag ut tre cirklar med bondgårdsdjur.



Rubriken är rubon "Flea Market" som går i ojktema, text och figurer.
Avslutningsvis satte jag dit en hattnål som jag knöt ett blått organzaband runt.

Material från MiMas:
*Mönsterpapper Making Memories Pitterpatter
*Cardstock Bazzill
*Rubon Flea Market
*Hattnål
*organzaband

Må så gott!
Ha en fortsatt trevlig Annandag påsk!

DT//Jenny/e.j.m


Inga kommentarer: