måndag 19 april 2010

Bus tjej!!!

Fotot till denna layout är taget när vi var på Gotland och lyssnade till lilltjejens idoler E.M.D. Tösen satt på sin pappas axlar och sjöng ch tjoade med bus i blick.

Så här blev min layout:


I helgen gjorde jag en layout med ovanligt få dekorationer för att vara mig, men riktigt nöjd blev jag med de utklippta cirklarna som går igen både i mönsterpappret och i metall ringen med texten "lyssna till ditt hjärta"
Så härligt att äntligen kunna utnyttja vårsolen när man skall fotografera sina layouter. Kunde inte låta bli att fota med naturen som bakgrund och en härlig krokus bredvid.



Jag stämplade upp cirklar på mönsterpapprena som jag sedan klippte ut. En stämpel från Catlife press med ett hjärta fick pryda ena hörnet på fotografiet.



Den fina metallcirkeln med texten "Följ ditt hjärta" finns att kåpa på MiMas.

Material från MiMas:
*Cardstock Bazzill
*Mönsterpapper Inkido
*Mönsterpapper "Ladybug and friends" -Spring has sprung

*Mönsterpapper Pinkpaislee
*Stämpel catlife press
*Metall ring med budskap
*Thickers Daiquri rosa
*Distress Ink dyna "Black soot"

Må så gott i vårvärmen!

DT//Jenny/e.j.m

Inga kommentarer: