måndag 26 april 2010

Ett Grattis kort till systra mi

Denna måndag bjuder jag på ett Grattis kort.
För mig är det en hektisk vecka med både en son och en syster som fyller år.
Så sagt och gjort....plockade jag fram mitt DT-paket och gjorde ett kort till min syster.
Kära syster......blunda nu....du fyller ju inte år förrän i morgon.


Papprena kommer från Ladybug and friends "Sping has sprung" och kortstomen är gjord av ett glansigt cardstock i härlig vårgrön färg.



Jag skar upp en skåra på kortets framsida, där jag stack ned en tag som jag dekorerat med lite blommor, organza och en hattnål samt lite spets.



De söta fåglarna är design Annlouise och kommer från MiMas.

Material från MiMas:

*Glansig cardstock
*Mönsterpapper Ladybug and friends "Spring has sprung"
*Stämpel almanacka "Inkido"
*Stämplar fåglar
*Glossy Accent
*Organzaband
*Spets
*Hattnål

Må så gott!

//Jenny/e.j.m

2 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

jag behöver komma ikontakt med er ang helgens träff...snarast... Jag har provat både maila o ringa...kan ni maila mig alfons10elias@gmail.com

Malin/Turbomalin sa...

Du får ett mail inom en liten stund :)

Glada Hälsningar
DT Malin