tisdag 20 april 2010

You are my world med BoBunny


Hej på er!

Idag är det min bloggdag och i helgen gjorde jag denna härliga layout från MiMas DT-paket... det är en mörkbrun cardstock bazzill som bakgrund, lite härliga spillbitar från två BoBunny-papper med både fram och baksida använt. Jag skissade upp ett hjärta som jag klippte ut varav den ena använde jag framsidan och den andra baksidan. Titeln samt hjärtana är urklippta från ett annat BoBunny papper...

Bilden är på min mage när jag väntade min dotter... en underbar bild att scrappa... filthjärtanen tog jag från egen gömma. Resten hittar ni hos MiMas...

Materiallista från MiMas:
  • Cardstock Bazzill
  • Tre olika mönsterpapper från BoBunny
  • Halvpärlor från Inkido
  • Tyllrosor
  • Blad med rosa i toppen
  • Smalt ljusrosa organzaband
Tack för mig - hoppas jag har kunnat inspirera er att kika in i shoppen och hitta finfina papper och annat smått och gott! ♥

DT-Emmeli / A'la Emmeli

Inga kommentarer: