torsdag 15 oktober 2009

Julkatt med bling

Hela förra julen så hade jag Dogges låt Bling Bling jul i huvudet... och den dyker upp igen. Vår katt sitter ofta så där lite coolt och tittar, lite hip hop't, så därav associationerna. Jag har använt mig av Making Memories - Misteltoepapper och vanlig mörkröd cardstock. Bokstäverna är vanliga thickers från American crafts som jag satt glitterstickles på och så har jag använt små bokstavsstickers från Adornit. Tickets från Tim Holtz och organzaband med prickar. Några bling bling stenar är där oxå så klart från Inkido.
Lite 3d-lack här och var på två av renarna till exempel. Stämpeln kommer från MiMas egen kollektion av jultextstämplar.
Blomma från Prima, en gammal knap, lite pärlfloss och Tim Holtz-fragments.
That's all folks
//DT-Annlouise

Inga kommentarer: