torsdag 15 oktober 2009

Kladd med akryl!!!

Jag har använt mig av ett papper ifrån Fancy pants. Där jag har rivit runt kanterna och målat och stämplat så det har blivit ett bakgrunds papper av annan typ.
Man kan ta vilket papper som helst men här ville jag ha fjärilen i fokus.
Allt det svarta är akrylfärg och svart stämpeldyna och stämplarna är lite olika jag har använt mig av kolla i butiken där finns många olika varianter.

Blommorna har jag chalkat jag har gjort en av blommorna här av restbitar av pappret.
Har använt mig av dom små söta rosorna som finns att köpa i butiken i alla möjliga färgen dessa är ett MÅSTE!!! Har klippt min panchinella så dom har blivit små löv som jag satt in vid blommorna,har också häftat fast några runt kanterna.

Här syns punchinella bladen lite bättre!!

Min text är små fyrkanter jag skurit till av vanlig cardstock som fick bli en slags ram bakom chipbord bokstäverna.
Den svarta tyllen har jag gjort några knutar på. Knappar finns att köpa på mimas så som det mesta av allt annat jag använt mig av på denna LO.

Ha en bra dag!!

DT/Cicci

Inga kommentarer: