onsdag 14 oktober 2009

Julkort med bonus

Basen är vanlig cardstock och de mönstrade papprena kommer från Making Memories serie Misteltoe. Jag har använt blommor från Bazzill och dekorerat med knappar och silvertråd som jag krullat... och stuckit hål på fingertopparna med :-). Lite organza-band, nål, chalk och 3d-lack så var det klart. Stämpeln med julhälsningen kommer från MiMas egen kollektion som jag har designat.
Här kan man skriva sin hälsning. Stämpeln julkram kommer från MiMas egen kollektion.Och här har vi då bonusen i form av en cd-skiva med julfavoritsånger.
//DT-Annlouise

1 kommentar:

Emelie :) sa...

Hej!
Jösses vad jag har letat efter Julkram-stämpeln. Vet att det är flera år sen ni hade den, men jag undrar om det kanske finns någon möjlighet att ni har den kvar i gömmorna någonstans så jag kanske kunde få köpa en :)

Ni får jättegärna maila mig.
emelieaspelin @ hotmail.com