fredag 9 oktober 2009

This is me...en layout till butiken

Maria ville att vi i DT-teamet skulle göra en presentationslayout om oss själva till butiken.
Till vår layout fick vi välja bland härligt underbara papper från Maja design.
Jag valde papper i gröna och rosa nyanser som jag kombinerade ihop med ett svartvitt foto på mig själv.

Vem är jag då?

Jo en social kaffeberoende, positiv scrapgalen mamma och fru. En obotlig tidoptimist som jobbar bäst under press. En livsnjutare!


Jag stansade ut blommor med min retro blompunsch och chalkade runt blommans kanter. I blommans mitt doodlade jag med min journalingpenna. Bakom de små blommorna syns en härligt ruffig textiltejp med text på från 7gypsies.



Den rosa fågeln är en grungeboard fågel "Nature" som jag har chalkat och sprayat med Glimmer Mist.

Material från MiMas:

  • Mönsterpapper Maja design
  • Cardstock Bazzill: rosa, grön, gul
  • Grungeboard Nature
  • Öljetter
  • Textiltejp Bookbinders tape från 7gypsies
  • Monterad trästämpel med fjäril
  • Amor Vincit stämpel Inkido
  • Tag
  • Glimmer Mist

Må så gott!

//DT/Jenny/e.j.m

Inga kommentarer: