måndag 12 oktober 2009

Stjärnboksalbum med papper från Making Memories

I mitt DT paket den här gången fick jag superfina julpapper från Making Memories ur serien Misteltoe. Jag har använt dessa när jag gjorde ett stjärnboksalbum med julrecept. Stommen är Cardstock i matchande färger.
Förutom de mönstrade papprena har jag använt tyll, sidenband, en glittrig nål med pärlor på. Blomman och den stora Bradsen som jag satt glitterlim på kommer från YouDo. Stickers från Adornit och Thickers , dessa har jag satt lite 3d-lack på.
Visar bara ett smakprov på hur albumet innuti, det kommer i sin helhet att finnas att bläddra i hos MiMas :-).
//DT-Annlouise

3 kommentarer:

Malin sa...

Så snyggt och kreativt! Finns det möjligen anvisningar om hur man göra ett någonstanns?? :) En tutorial eller så?? :)

mia.t sa...

En härlig receptbok som man blir riktigt glad av att titta på!!
//Mia

♥ Annlouise ♥ sa...

å ja jag har en gammal beskrivning som jag hittat på nätet för länge sedan som jag har utskriven, sökte halva kvällen igår men hittade inte på just den som jag tyckte var så bra. Tror att det var på någon sussilull's sida men jag hittar inte den där heller, men jag känner igen hennes album från beskrivningen.
//Annlouise