måndag 28 juni 2010

6x6-album med Max and Whiskers

Jag har länge tänkt och velat göra ett speciellt album för mina hundar.. så när MiMas fick in Basic Greys nya serie Max & Whiskers så va det ju perfekta papper att scrappa i.

Jag beställde både det fantastiska D-ringalbumet i stl 6x6 och sen hade MiMas passande nog en Paperstack i denna serie som jag ville ha. Dessa papper finns förstås i 12x12 oxå...

Har kommit en liten bit på vägen och det är inte helt lätt att göra layouter i stl 6x6 när man är van vid det dubbla men roligt, utmanande och betydligt fortare går det ju oxå...

Ville visa de layouter jag fått till hittills:

Materiallista från MiMas:
  • Mönsterpapper Basic Grey Max and Whiskers paperstack
  • 3D-lack
  • Brads från Basic Grey
  • Tiny Alphas
  • Blommorna
  • Band med tassar
  • Pin
  • Cardstock
  • (6x6 album D-Ring från American Craft)
  • (6x6 plastfickor)

Hoppas ni får tillfälle att njuta lite av den härliga värmen som äntligen har kommit! ♥

Inga kommentarer: