fredag 18 juni 2010

Påsalbum

Här kommer ett, om jag får säga det själv, supergulligt påsalbum som jag gjort till min mor på mors dag. Någon vecka för sent fick hon det men jag tror hon vart lika glad för det. Jag har alltså klätt och dekorerat en alldeles vanlig liten godispåse av papper till ett minialbum. Förra året fick mammsen en på min vovve Nova för att ha stående på skrivbordet på jobbet, och nu fick det även bli en på min lillasysters hund Pixi.

Här ses framsidan och en skymt av insidan.


Här syns även baksidan.



.
Denna bild visar ett av utdragskorten som jag skjutit in i påsens öppning.


  • Papper - Basic Grey (6x6 pad - ps. kolla in deras nya serie i miniformat med hundar och katter!)

  • Sheers - Maya Road

  • Blommor - You Do etc.

  • Bling - Kaiser Crafts

  • Även gem, knappar och band hittar du i Butiken!

Väl mött!

Inga kommentarer: