torsdag 10 juni 2010

DT Kassa

En gammal kaffeburk har jag här altrat till en DT -kassa där vi kan skramla lite pengar och ha till kommande träffar. Här på första bilden har jag använt nya papper från Fancy Pants, urläckra, ta en koll i butiken.
Ett rosa organzaband med swirls fick pryda kanten, satte ett gem från Tim Holtz för att hålla ihop bandet.
Rosa ståltråd virade jag runt den främsta bilden. Stansen är Doily Lace från Martha Stewart och chalkat har jag gjort med Distressdynan Black Soot.


Här nedan har jag embossat chipboardbokstäver från Tim Holtz med silverglitter, visste glittrar det.

Då det redan fanns en bladranka i själva burken så tog jag 2 blad från Maja Road och embossade i grönt.
Blomman på toppen är även den Maja Road och embossat med Rosa glitter. En knapp och lite floss i mitten.
Nedan tog jag lite siffror i chipboard från TH och embossade i rosa gliter. Cirklarna är utstansade med 1" stansen från EK Success.
Nedan har jag gjort en korsett där jag använt eyelets från you do och ett rosa tunt sidenband. Pearl Maker i rosa fick pryda hörnen som jag stansat med hörnstansen.
Detta var allt från mig för denna gången.... vi ses snart igen. :)
Kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

Supersnyggt
Mvh
Ingela